טודובום

בחלק התחתון, לכל הדעות, קיימות 3 מתודולוגיות התאמה מרכזיות ליישומים רב-תכליתיים (ליישומים שאינם קשורים לעסק), והם:טודובום PPD (תשלום לפי הורדה) IAP (רכישות מתוך האפליקציה) מחיר לקליק ועלות לאלף הופעות (מודעות מחיר לקליק ומחיר למיל) - חינם עם מבצעים כולם מתפקדים להפליא תוך הסתמכות על המערכת הכללית שלך ועל רעיון היישום שלך, אולם לאופן שבו אתה מיישם כל מתודולוגיה יש השפעה מורגשת לדאגה העיקרית שלך. מה גם שבאמת, הכנסה נוספת של 20-30% נותנת לגיטימציה לעיון בשאר המאמר, נכון?טודובום מה לא לעשות ... אי פעם ... חיוב הלקוח בתשלום ישיר (PPD) לשימוש באפליקציית מדיה מקוונת הוא עסק נורא. כל שעליך לעשות הוא לחקור את 5 יישומי המדיה המקוונים הטובים ביותר (יישומי סרגל היכרויות), שאף אחד מהם אינו משתמש בטכניקת PPD. מהזיכרון, פייסבוק ניסתה זאת למעשה וכמעט איבדה 25% מבסיס הלקוחות שלהם לפני כמה שנים. פיגי איומה ניתן להתאים יישום מדיה מבוסס אינטרנט על ידי הקמת בסיס לקוחות נאמן והוספת אתר מקוון (PC) למסגרת שלך ובו אתה מפעיל נוהל 'מבצעים' ליצירת הכנסה. זו לא תוכנית פירמידה ולכן לא הייתי עוצר את נשימתי לראות את הרווח הניתן לכימות. ניתן להוסיף שיטות הסתגלות אחרות בהמשך עם עדכונים עתידיים. Linkedin הוא מקרה מדהים של יישום מדיה חברתית שמותאם באמצעות שתיים או שלוש טכניקות אלה. כלומר, התכנסות חכמה זו של אנשים בנו אפליקציה / אתר שבו מומחי תעשייה כמוני וכמוני יכולים להקפיץ באינטרנט ולבנות את ארגון העמותות שלנו עם מומחים שונים מכל העולם. יתרה מכך, זהו האמצעי בו הם מתפרנסים בכבוד, תוך שימוש בשני זרמי הכנסה מרכזיים: נוהל 'IAP' שבו לקוחות קונים למנהלות מעולות המכוסות במסגרת, וכן; הליך רציני של עלות לקליק / עלות המאפשר לכל עסק להצטרף כלקוח ולקדם את הממשלות שלהם לשוק האובייקטיבי המסוים שלו באמצעות פרסומות צדדיות. לינקדאין היא אחת מיישומי המדיה המקוונים המהירים המתפתחים על פני כדור הארץ עם למעלה מ- 200+ מיליון לקוחות דינמיים מתחת לגיל 3 שנים. אז הם משיגים משהו נכון. שימוש מוצלח באסטרטגיית PPD נהלי תשלום להורדה מועברים בצורה הטובה ביותר עם יישומים כמו משחקים, הוראות, שירותים ובריאות, וכן הלאה, עם זאת, אם אתה משתמש בטכניקה זו, חשוב שתציע משהו שאנשים באמת צריכים שיהיה להם ולא יכול עבור לכל מקום אחר כדי להגביר את ההורדה. לעתים קרובות אנשים שורפים מזומנים על משהו שהם לא בטוחים שהם צריכים או צריכים. בכל פעם שהרכבת ארמדה של יישומים בולטים, אנשים יתגלו שהם יותר נטועים להוריד את היישומים שלך בהנחת PPD. מה דעתך שנקבל את זה עם ג'יג'י ... אז איך היינו מיישמים את המערכות האלה ומתחילים להרוויח קצת כסף? הרשו לי לשתף אתכם בהליך פשוט באמת שצברתי ממעצבי אפליקציות יעילים כמו Rovio, @angrybirds וכיצד הם מתאימים את היישומים שלהם? תסתכל על זה... 3 שלבים שלב 1: הפעל את היישום וחייב את ההוצאה שבחרת (הוצאות יישום רגילות בחנות היישומים הן 0.99 $). שלב 2: השקת טופס שני של הבקשה שלך (טופס בחינם) המשתמש בהליך CPC / CPM שמוביל אנשים לשלם על מנת להוריד את הטופס החינמי של המבצע של היישום שלך. שלב 3: היישום יאפשר גם ללקוחות לבצע קניות (פריטים נוספים, מפלסים פתוחים, רמזים וכו ') המשפרת את חוויית הלקוחות. ההוצאות בגין אלה יכולות להגיע מכל מקום בין $ 0.99 ומעלה. יש מידה מתמדת של דרכים שבהן ניתן להשתמש ולהצטרף לכל אחד מההליכים הללו, זה פשוט מסתכם בכך שהוא מקבל דמיון. על פי הסיכוי שאתה מרגיש שפרוצדורה מסוימת אינה מתפקדת עבורך בצורה מעוררת הערצה, בשלב זה בחן מחדש את המתודולוגיה שלך ודק דקירה במשהו חדש.

Comments

Popular posts from this blog

Matthew Knoot

Virtual credit card

credit card affiliate programs